Organizacja pokazu mody męskiej
Zawodowo zajmujesz się modą i planujesz organizację specjalnego pokazu mody? A może prowadzisz własny butik z odzieżą męską i chcesz w efektowny sposób zaprezentować nową kolekcję? W obu przypadkach event modowy będzie doskonałym rozwiązaniem! Dziś przedstawiamy garść porad, które pomogą ci w organizacji tego przedsięwzięcia.
Miejsce ma znaczenie
W ostatnim czasie zauważyć można rosnącą popularność organizacji pokazów mody w dość specyficznych przestrzeniach, np. ruinach opuszczonego budynku, w piwnicach, w centrum miasta czy na dachu wieżowca. Te miejsca są jednak zarezerowane dla dużych marek, ponieważ organizacja pokazu w podobnej przestrzeni wiąże się z ogromnymi kosztami. Jeśli prowadzisz mały butik z odzieżą męską, postaw lepiej na nieco bardziej kameralne miejsce. Pokaz możesz zorganizować np. w wynajętej hali sportowej, dużej restauracji czy klubie muzycznym. Pamiętaj jednak, aby przestrzeń była dostosowana do ilości osób i umożliwiała wydzielenie wybiegu, garderoby, części gastronomicznej i technicznej. Niezbędne będzie również miejsce na różnego rodzaju dodatki i elementy wystroju, jak np. manekiny męskie.
Odpowiednia prezentacja kolekcji
Aby w odpowiedni sposób zaprezentować nową kolekcję, niezbędna jest inwestycja w kilka podstawowych przedmiotów. Pierwszym z nich jest oczywiście wybieg, który możesz tak naprawdę zaaranżować za pomocą długiego dywanu i kilku słupków biegnących wzdłuż niego. Dodatkowo zadbaj o odpowiednie miejsca dla widowni, a także efektowne oświetlenie i dopasowaną muzykę. To elementy niezwykle istotne podczas profesjonalnego pokazu mody, ponieważ w znaczny sposób wpływają na odbiór całego wydarzenia przez zgromadzonych gości. Przydadzą ci się również manekiny męskie, za pomocą których w stylowy sposób pokażesz nowości swojej marki. Najlepsze produkty powinny być oczywiście zaprezentowane na wybiegu przez modeli, jednak ciężko będzie pokazać w ten sposób wszystkie produkty.
Promocja wydarzenia
Pamiętaj, że każde wydarzenie musi zostać odpowiednio wypromowane. W przeciwnym razie może okazać się, że poza zaproszonymi gośćmi nikt więcej nie pojawi się na evencie. Taka sytuacja będzie dla ciebie mało komfortowa, ponieważ organizowany pokaz nie przyniesie oczekiwanego efektu. Postaw zatem na reklamę w lokalnych mediach i serwisach internetowych, sprawdź możliwości marketingu internetowego i promuj event za pomocą mediów społecznościowych. Dzięki temu w dniu pokazu możesz liczyć na sporą widownię, wśród której z pewnością znajdą się także osoby chcące kupić kilka produktów z nowej kolekcji.